Збірники систематизованого законодавства

Липень

Багатогранний ПДВ-облік

Укладачі – Ольга ПАПИРІНА, головний редактор
Олена РИЖИКОВА, редактор газети «Бухгалтерія»

Щороку редакція випускає збірник, присвячений питанням ПДВ-обліку: особливостям заповнення та реєстрації ПН, заповненню декларацій тощо. Цього року ми змінили структуру збірника – він буде побудований на «проблемних» господарських операціях.
Зокрема, до публікації плануються такі теми: відшкодування шкоди (від винної особи, від страхової компанії, за судовим рішенням); спільна діяльність без створення юридичної особи; користування майном за договорами оренди і позички; маркетинг, реклама, бонуси, знижки, кредит-нота; оптимізація оподаткування через договори доручення тощо.
Збірник здебільшого складатиметься з аналітичних статей і роз'яснень контролюючих органів за заявленими темами і зацікавить працівників фінансових служб підприємств.



Серпень


Готуємось до перевірок Держпраці


Укладач – Інна Журавська, заступник головного редактора газети «Бухгалтерія»

Після кардинального збільшення розмірів штрафів за порушення трудового законодавства перевірки, які проводять органи Держпраці, за важливістю не поступаються податковим перевіркам. А особливі правила здійснення контролю за додержанням вимог законодавства про працю дають змогу інспекторам праці з’являтися в найбільш неочікуваний момент. Та й нормативно-правова база щодо перевірок, які проводять інспектори праці, все ще формується та змінюється.
Тож усі ці фактори однозначно відносять тему перевірок органами Держпраці до найбільш актуальних. Адже аналіз правових норм та практики проведення перевірок дають змогу віднайти дієві рекомендації для уникнення порушень законодавства про працю та можливих штрафів. Саме цим питанням і буде присвячено цей збірник систематизованого законодавства.
У нормативно-правових, довідкових та аналітичних матеріалах, які увійдуть до збірника, буде розглянуто, зокрема, такі питання:
  1. дотримання вимог інспекторами праці при проведенні інспекційних відвідувань, планових та позапланових перевірок (періодичність, доступ до документів та об’єктів перевірки);
  2. вимоги законодавства, які є предметом перевірки (оплата праці, зайнятість, охорона праці тощо);
  3. доведення відсутності порушень з боку роботодавця та завчасна підготовка документів до перевірки;
  4. порядок оформлення результатів перевірки та оскарження рішень, прийнятих контролюючим органом.
Збірник буде цікавий керівникам підприємств, фахівцям кадрових та юридичних служб, приватним підприємцям, аналітикам, які досліджують питання щодо дотримання вимог трудового законодавства.


Вересень


Офісні витрати:як не помилитися в обліку

Укладачі – Ірина Губіна, Олена Кушина, редактори газети «Бухгалтерія»

Будь-яке підприємство, якою б діяльністю воно не займалося, потребує адміністративного керівництва. А працівники, що здійснюють це керівництво (директор і його заступники, бухгалтери, юристи, економісти, фінансисти тощо), потребують організації робочого місця, тобто офісу – адміністративної будівлі або приміщення, яке знаходиться у власності підприємства чи в оренді. Відповідно, цю будівлю чи приміщення опалюють, прибирають, ремонтують, в ньому проводять сигналізацію й телефонний зв'язок, його забезпечують кондиціонерами, комп'ютерами, принтерами, ксероксами та іншими потрібними для роботи технічними засобами. А якщо додати до цього меблі, чайники, кавоварки, холодильники, мікрохвильові печі, бойлери та інші предмети матеріального світу, з яких, власне, й складається офіс, зрозуміло, скільки запитань може виникнути у бухгалтерів при відображенні у бухгалтерському і податковому обліку операцій з придбання, обслуговування і, за потреби, продажу усіх цих об'єктів.
Цей збірник дозволить зорієнтуватися в правилах бухгалтерського обліку та оподаткування господарських операцій з «офісними» об'єктами обліку. У ньому буде опубліковано законодавчі й нормативні акти, роз'яснення офіційних органів, а також аналітичні матеріали за заявленою темою. Збірник може зацікавити керівників підприємств, бухгалтерів, податкових консультантів, студентів економічних спеціальностей вишів.



Жовтень



Філії та представництва в Україні і за кордоном

Укладачі — Ольга ПАПИРІНА, головний редактор
Олена РИЖИКОВА, редактор газети «Бухгалтерія»

Одним із розповсюджених способів для розширення географії виробництва продукції та пошуку нових ринків збуту є відкриття підприємством філії або іншого підрозділу, у тому числі створення представництва за кордоном. Однак на практиці реалізацію цього задуму пов’язано із певними організаційно-правовими діями. Про те, як без труднощів розмістити філію чи підрозділ (зокрема, за кордоном), як налагодити бухгалтерський та податковий облік тощо, можна дізнатися із цього збірника.
Також в аналітичних матеріалах буде подано інформацію про те, як зареєструвати представництва нерезидента в Україні, про оподаткування податком на прибуток і ПДВ, про порядок відкриття банківських рахунків, нюанси працевлаштування іноземних громадян на роботу у представництві, ведення бухгалтерського обліку в філіях і представництвах.
Крім цього, у збірнику буде опубліковано законодавчі та інші нормативно-правові акти, роз’яснення офіційних органів за заявленою темою. Збірник може зацікавити керівників підприємств, податкових консультантів, осіб, що представляють інтереси нерезидентів в Україні, студентів фінансово-економічних напрямів навчання вишів.


Листопад


Соцпакет: облік мотиваційних витрат

Укладач – Інна Журавська, заступник головного редактора газети «Бухгалтерія»

Пакет соціальних послуг може бути досить різноманітним і залежить передусім від фінансових можливостей роботодавця та його бажання мати в своєму штаті професіоналів та сумлінних працівників. Соцпакет може включати як премії та інші одноразові заохочення, так і додаткові бонуси – медичне та додаткове пенсійне страхування, оплату вартості туристичних путівок чи абонементів до спортзалу, забезпечення житлом тощо.
Та надання таких соціальних послуг, безперечно, потребує правильного документального забезпечення і має свої облікові та податкові наслідки.
Тож цей збірник буде присвячено, зокрема, таким питанням:
  1. документальне оформлення зобов’язань роботодавця щодо додаткових соціальних послуг для працівників;
  2. визначення умов надання премій, одноразових заохочень або інших складових соцпакета для працівників залежно від результатів їх роботи;
  3. порядок документального забезпечення та бухгалтерського обліку операцій щодо додаткового стимулювання працівників;
  4. податкові наслідки надання різних видів соціальних послуг для працівників;
  5. надання працівникам додаткових бонусів: як зекономити на податках.
До збірника буде включено не лише нормативно-правові документи та роз’яснення держаних органів щодо різних видів заохочень працівників та додаткових соціальних послуг, а й аналітичні матеріали щодо цих питань, а також зразки документів, які дозволять зробити соцпакет ефективним інструментом як для працівника, так і для роботодавця.
Збірник буде цікавий керівникам підприємств, бухгалтерам, фахівцям фінансових та юридичних служб, приватним підприємцям.



Грудень



Облікові аспекти цивільно-правових договорів

Укладачі – Олена Кушина, Тетяна Сушальська, редактори газети «Бухгалтерія»

У цьому збірнику буде проаналізовано схеми бухгалтерського обліку і оподаткування господарських операцій, що здійснюються у межах різних договорів, з аналізом можливостей податкової оптимізації. Планується розібрати по кісточках не лише такі звичайні договори, як договір купівлі-продажу, комісії, зберігання, оренди, виконання робіт, надання послуг etc. До зони уваги потраплять і більш екзотичні договори, такі як, скажімо, договір спільної діяльності чи управління майном.
Збірник стане у пригоді керівникам підприємств, юристам, бухгалтерам, фінансовим аналітикам, податковим консультантам і студентам економічних спеціальностей вишів.

© 2018 Агентство передплати та доставки «Бліц-Преса». ПАТ «Бліц-Інформ». Права захищені. Розробка